11 September 2014- Plugg och jobb

God Morning! 
 
Vaknade vid 05-tiden och var typ klarvaken, kunde inte somna om. Men tro inte att jag gick upp för det. Nä låg kvar i sängen tills det var dags för Pälsk att kliva upp.
Har i vanlig ordning börjat dagen med en stor kopp fett kaffe och gårdagens avsnitt av både Paradise och BB. Frukost också ofc. Tände lite ljus och hade en mysmorgon med vår största prins här i soffan. 
 
Det som står på dagens planering är att plugga lite nu på förmiddan och ikväll är det dags för jobb igen. men det är inte förräns vid 16-tiden, så har typ hela dan på mig till att plugga och fixa här hemma. 
Tvätthögen har dom senaste dagarna börjat växa så lär tvätta lite idag. Men det gör jag ju på en piss kvart så. Ska nog ta itu med den redan nu så har jag det gjort och kan fokusera på pluggandet sen nån timme. Ska iallafall försöka fokusera på enbart pluggande. Måste verkligen få in uppgiften jag påbörjade här om dagen, för nästa vecka är det väldigt mycket mer som ska in + att det är psykologi prov nästa fredag.. Ska se till så att den här uppgiften bli klar och insickad i dag så att jag kan påbörja nästa veckas inlämningar redan imorgon. 
 
Fan va jag längtar tills på måndag! Då är det löning för min del och det är första lönen jag får på ca 1år. Så underbart skönt att ha en inkomst igen, även om den inte är lika bra som förra året, men det är iallafall nånting och det betyder att jag kan hjälpa till mer med räkningar och sånt där här hemma. Suger verkligen att inte kunna göra det. Men nu är det ändring på det! =) 
 
Kaffekoppen börjar eka tom, med andra ord är det dags att fylla på den och ta itu med dagens sysslor. Först tvätten, sen PLUGGA! 
 
XOXO 
 
 

 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback