3 Oktober 2014-Mysfredagsmorgon!

Hej o hå vad dagarna springer iväg. 
Det har redan hunnit bli Oktober och hösten har intagit sig. Mysigt tycker ju då jag eftersom att jag gillar hösten! =) 
Idag är det fredag och jag har en liten mysmorgon med tända ljus och har precis fyllt på kaffekoppen en andra gång. Har legat här i soffan sen kl 06.30 och kollat på lite BB i vanlig ordning. Det är en såndär riktig mysmorgon. Vädret ute är grått och lite små kyligt, så då är det ju extra mysigt att tända lite ljus och mysa ner sig i soffan med en stor kopp fettkaffe. 
 
Jag vet att jag inte varit så aktiv den senaste veckan och jag tänker inte be om ursäkt för det faktiskt. Hela förra veckan, eller iallafall tis,ons och tors så jobbade jag ju öppning och dom dagarna när jag kom hem så var jag dödens trött. Helgen var lugn med lite shopping och mys. Shoppade mig en ny höst/vinterjacka som kommer vara perfekt nu i höst/vinter. Fin är den också. =P Vi drog även ut på Wenngarns loppis i lördags och shoppade lite där. Fyndade en helg del faktiskt. 2st fina sköna koftor, en basic tröja, lampskärmar och lite annat smått o gott. Älskar verkligen att gå på loppis. Man kan göra sånna fynd =) 
 
Den här veckan har varit en skolvecka för min del. I måndags va det först HLR utbildning (igen) på Akutsjukvården och sen på eftermiddan så va det psykologi. Tisdagen innehöll mitttermins-samtal i Demens och Palliativ kurserna och en mini lektion i Palliativ vård, onsdagen bjöd på en mini lektion i Demens. Så har varit en helt ok skolvecka denna vecka. 
Igår satt jag med en studieuppgift i Akutsjukvård typ hela dan och idag kommer det också bli massa pluggande. Hamnade lite efter den veckan jag jobbade så måste se till att komma ikapp igen. 
 
Det ryktas om middag med familjen Tjernberg/Holmgren ikväll. Skulle va trevligt och mysigt så hoppas det blir så. Annars kommer nog helgen bli lugn. Ska plugga väldigt mycket, eller iallafall så mycket som jag kan. Har kursprov i akutsjukvård på måndag.... =/ Snart dags att bege sig ut på APL också. =) Spännande! 
 
Som det ser ut nu så jobbar jag bara hela nästa helg och inget i veckan. men får se hur det blir med det, det kan ändras snabbt. 
Men nu ska jag göra mig lite frulle, se ett avsnitt av nån serie och sen sätta i gång med dagens pluggande. 
 
XOXO
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback