15 Oktober 2014- Cola Zero

Först och främst vill jag säga ett STORT GRATTIS TILL MIN UNDERBARA FARMOR som fyller... 69(?)år idag! =) 
HURRA HURRA HURRAAA! =) =) 
Pinsamt däremot att jag inte vet hur mycket hon fyller... =/ Men tror det är 69..
 

Nåväl. Onsdag idag och här sitter jag i soffan. Ovanligt va? ;P Har precis ätit en god sallad och druckit min allra första Cola zero på ca 1,5år, om inte mer. Anledningen till detta va för att jag helt enkelt va sugen på en, och ibland måste jag ju få unna mig. =) Men om jag ska vara ärlig så tyckte jag inte att det va så gott. Tycker bättre om Celsius colan. Men det är ju bara bra kanske att jag inte gillade den så mycket, för då kanske jag inte kommer dricka den speciellt ofta. Bara ibland om jag ska lyxa till det, men kan ju aldrig tänka mig att jag skulle börja dricka den varje dag och bli beroende. ;P Hehe...
 
Dagens plan? Ja ni, halva dagen har ju redan gått så. Ska väl fixa lite tvätt, men annars blir det tv'n resten av dagen. Ska väl ner på byn när pälsk kommer hem och handla lite. En viss fröken har ju fått lön idag. =D Tjohooo! 
Ska iväg och storhandla lite imorgon tänkte jag. Ska nog ta en tur upp till Eurostop och se om jag kan hitta nåt till Pälsk också imorgon. Han fyller ju 30 om typ 2 veckor. Men det är så svååårt. Vad ska man köpa till honom, han säger ju att han inte vill ha nåt.. ?! Men klart han ska få nåt, han fyller ju 30. Hmm.. Får se vad jag hittar på. 
 
XOXO
 
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback