14 Oktober 2014-Soliga tisdag!

God morgon mitt herrskap! 
 
I vanlig ordning ligger jag här i soffan och har kollat på gårdagens avsnitt av både BB och PH. 
Solen lyser där ute och det ser ut att bli en härlig höst dag. Kanske tillomed så härlig att jag beger mig ut på en promenad senare.. =) 
 
Dagens planer är annars att plugga. Blev inget av det igår så måste få nåt gjort idag. Har börjat ligga lite efter nu. Men men.. 
Igår kom lillebror över och bytta mobil med mig. Min gamla gick ju sönder så jag va tvungen att använda världens minsta mobil som dessutom inte va den bästa. Men snäll som lillebror är så bytta han den med mig mot en Nokia Lumia som han köpte för bara nån månad sen. Han använde den tydligen bara till att ringa och sms med så han behövde den egentligen inte utan kunde gott o väl ha en lite äldre mobil. Bara han kunde ringa och sms:a från den så va det lugnt. Han har en annan han surfar o allt sånt där med.. Tack lillebror! <3
jag fattar ju dock inte jätte mycket av denna mobil och tycker den är ganska krånglig.. Men den får duga tills jag skaffar en annan.. 
 
Usch va trött jag blev!... Borde nog sätta igång med allt som ska göras idag nu om jag inte ska somna här på soffan.. 
 
XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback