28 November 2014- Uttråkad!

Fredag idag, vilket betyder att det är helg nu för dom flesta. Dock inte för mig i nuläget. För jag har fredag-hela-veckan just nu. Så för min del så är det en helt vanlig,tråkig dag. Det possitiva med att det är fredag är väl att Pälsk tar helg och att man får umgås lite med honom.
 
Ja, jag är lite negativ idag känner jag och det är nog för att jag är sjukt uttråkad! Vill hitta på nåt, men frågan är bara vad.? Ingen som har tid eller kan spenadera lite tid med mig. Sen så är ju ekonomin inte den bästa just nu.. =( 
funderar ändå på om jag ska ta mig en sväng upp till Eurostop lite senare och köpa nån julklapp.. Åka dit så att det passar att Pälsk plockar upp mig på hemvägen från jobbet. Storhandla skulle ju behövas också... 
Suck! 
 
Igår skaffade vi oss ny soffa, eller ja det är faktiskt två soffor. Ut med den gamla,äckliga soffan och in med lite nytt och fräscht. Vi kör på "skinn" soffa denna gång. Mycket enklare att göra ren då hundarna gärna ligger i den med skitiga tassar och sen har en tendens till att skvätta om dom får för sig det... MORR! 
Jag gillar inte "skinn" soffor egentligen, men dom här är av den mordernare varianten. Inga 80-tals soffor. Stilrena och fräscha. 
 
Veckan har annars rullat på. Det har varit läkarbesök,blodprover, häng på Arlanda med lillebror och kalas för Ludwig i söndags som fyllde 2 år =) 
Sjukt sugen på kinabuffe/mat. Ska se om jag inte kan flirta till mig lite sånt ikväll. Hade ju inte suttit helt fel asså. ^^ 
 
Helgen kommer spenderas på så sätt att vi ska dra fram allt julpynt och Pälsk ska äntligen få sätta upp sina ljusslingor ute på fasaden, staketet och i trädet. Hans favorit syssla såhär inför jul. Vi har även planerat att baka lite och kanske åka iväg och köpa lite julklappar. Ha en riktig myshelg. Julmarknad på söndag självfallet. Även om man varit på den här julmarknaden tiotusen gånger innan så är det tradition att alltid gå på den iallafall en gång. Den är varje advent, så en söndag brukar man ju alltid ägna åt den. 
 
Blev ett längre inlägg än väntat. Kanske inte ett jätte intressant inlägg att läsa, men äsch. Ni får ta det som det är helt enkelt. 
Ska nog göra mig lite lunch nu. Vad man nu ska hitta på för skojj att laga till. Blir nog makaroner och köttbullar. =P Haha 
 
Ha D! 
 
XOXO
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback