22 November 2014-Long time no seen!

Hejsan hoppsan vad tiden går.. 
Vi har redan hunnit komma in i November månad och om bara en vecka är det 1a advent. Herre min gud vad tiden springer iväg.. 
 
Jag har haft ett litet uppe håll här på bloggen som ni kanske märkt, men nu är jag tillbaks och ska försöka blogga så ofta som möjligt.
Mycket har hänt senaste tiden. Pälsk har bla fyllt 30,begravning, Alexandra har fyllt 4 och sen massa anant skojj. Orar inte rabbla upp allt.
 
Idag är det lördag och Pälsk är iväg och jobbar lite, vilket inte gör mig så mycket för det betyder att det blir lite extra klirr i kassan till jul. ;P 
Jag åt precis en lussekatt och drack en stooor mugg varm chocklad. Ibland måste man få unna sig ju. 
Ska spendera denna dag med att bara ta det lugnt. KANSKE sätta upp julgardinerna, men bara kanske. Kliar som bara tusan i fingrarna efter att få sätta fram all julpynt. Får se vad som åker upp idag.. ;P 
 
Jaha, hmm.. Vad mer ska man dela med sig av då.. ? Har faktiskt inte så mycket mer att berätta för tillfället. 
Ska mysa ner mig här i soffan och invänta Carola som är på Nyhetsmorgon idag, och ikväll är det ju även hennes dag på "Så mycket bättre". Om jag kommer sitta bänkad? Det kan ni skriva upp.. =) 
 
Ha D! 
 
XOXO
 
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback