Work bitch!

Jag gjorde det! Har länge sagt att "idag ska jag köra ett träningspass här hemma, idag ska jag ta en lång promenad, etc.." men det har aldrig blivit av förräns nu! =) 
Jag sparkade mig själv i röven,tog mig i kragen och drog fram tränings/yoga mattan och alla redskap. Satte igång med lite rump/mag övningar och fortsatte med ben och armar. Avslutade med skön streching. Blev ca 30 min, men det räckte för att jag skulle få upp pulsen och börja svettas. Märks att jag inte varit igång på ett tag och legat på latsidan. Dock satte gallstensbesvären stopp där ett tag, men sen jag blev av med det så har jag verkligen legat på latsidan. Men nu är jag igång igen! Mjukstartar lite såhär i början, men målet är som jag skrev tidigare att återgå till boxträningarna och mina dagliga promenader. Vill försöka få in 2 löprundor i veckan i spåret också. 
 
Skulle ju ha sprungit Vårruset nu den 27 Maj, men då jag inte känner mig på topp för det så satsar jag nu på LCHF-loppet i Augusti och Topploppet i September istället. 
Nu får det bli en dusch, eller kanske smartast att ta den ikväll för det ryktas ju om långpromis eller en runda i spåret ikväll... Dumt att duscha nu och bli svettig om nån timme igen och behöva duscha då igen. Äsch, jag ska ändå inte träffa nån idag så det är ingen som kommer märka nåt. ;P Haha.. Jag vet, jag är äcklig ;P 
 
Nu håller du det här Veronica! Fortsätt kämpa! Work bitch!! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback