8 Maj 2014-Bad morning... !

Kan man ju kanske säga.. 
Kliver upp med Pälsk eftersom att jag ska över till Annelie vid 10 och plugga. Tar mig en dusch och börjar sen göra iordning frukost. Allt är frid och fröjd tills jag upptäcker att hela köksgolvet och bänken är nerdränkt av kaffe! Kannan har tydligen gått sönder och läcker... Men åååååhhh! Det va ju just typiskt! Fan! Nu fick jag ju inte mitt morgonkaffe och blev inte piggare och på topp. Fan fan fan! Tur är att jag vet att jag får kaffe hos Annelie, så får ta mig en extra kopp där- =P 
Måste verkligen skaffa en ny kanna, för jag måste ha mitt dagliga kaffe, speciellt mitt morgonkaffe. Idag fick jag ta "fuskkaffe", alltså kaffe från kapselmaskinen. Inte samma sak, men det funkar sålänge. 
 
Ska alltså över till Annelie om en stund och plugga lite. Ska pluggas Etik och kanske lite Vård-och Omsorgsarbete om vi hinner. Annars är det en grå och regnig dag, en blä dag! 
Nä, man kanske skulle ta och göra sig klar och kila över till Annelie.. Kikar in senare, kanske. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback