6 Maj 2014-Huvudvärk

Det här va ju inte OK direkt! Vaknar med världens huvudvärk, typ migrän... 
Har hällt i mig 2st brus alvedoner och hoppas att det går över snart. 
Planen för idag är att göra sånt som jag inte gjorde igår då jag låg i sängen hela dan igår. Så idag blir det tvätt,disk och städning, en promenad också för den blev aldrig av igår.Fy på mig! 
Nu ska bara huvudvärken så gå över sen ska jag sätta fart med allt. Fram tills dess får det bli film och kaffe.. 
 
Fick föresten mail från min nya APL plats och fick där reda på att min handledare är lillebrors bästa väns mamma. Awsome ju! =) fast samtidigt lite läskigt, för hon kanske kommer ha högre krav på mig... Haha. Kul ska det bli iallafall. Vecka 22-23 ska jag tillbringa på Arhems äldreboende enhet 2. 
 
Åh vad jag önskar att jag hade en Celsius just nu... Pälsk kom hem med en till mig igår, en cola. Dom är ju så goda, verkligen älskar dom! Har ni inte testat dom så borde ni göra det. Ett mycket bättre alternativ istället för vanlig cola och läsk som i stort sätt bara består av massa socker och kolhydrater.. =/ Nä, Celsius ska det vara!  Ska se om jag kan flörta till mig en eller två av pälsk i eftermiddag när han är påväg hem.. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback