20 Maj 2014-Pluggdag nr 2

God morgon i stugorna! 
 
Äntligen har jag kommit in i mitt gamla mönster att gå upp tidigt istället för att ligga och sova till typ kl 10. 
Anledningen till detta är ju för att det är skolvecka+plugg denna vecka och att jag då måste kliva upp med Pälsk. Skolan börjar ju kl 8.15. Men idag är det ingen skola, men det är pluggdag nr 2 med Annelie. Gårdagen gick precis som vi ville. Vi blev klara med genomförandeplanen och ska lämna in den imorgon. Idag kör vi Etik, men fick ett meddelande från Annelie igår kväll att hon gjort alla frågorna igår kväll redan och att vi bara behöver gå igenom allt idag och att jag får ta hennes anteckningar. (Självklart gör jag om de till mina egna, snor ju inte hennes anteckningar rakt av.. )
 
Så, förmiddagen kommer jag spendera hos Annelie och det brukar alltid vara väldigt intressant. Man får reda på så mycket under träffarna med henne. Nästan så att det är lite läskigt ibland.. (Hon är typ andlig av sig och ser/känner av saker och ting... ) 
När jag kommer hem sen så måste jag sätta mig och fortsätta plugga, ska se om Annelie kan hjälpa mig lite med en uppgift när jag är där. Hon är så underbar den där Annelie! Verkligen en klippa och ängel! Hon är ett stort stöd för mig just nu.. Tack! 
 
Nähe, man kanske skulle börja göra sig iordning. Kilar över till annelie vid 10-tiden och blir väl där nån timme.
Ska se om jag hinner fixa lite tvätt också innan jag går. 
 
Ha en trevlig tisdag gott folk! 
XOXO
 
 
Pssst... tror btw att våra kära grannar/vänner T och M hänger på förlossningen/BB i detta nu. =) 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback