16 Maj 2014- Sol och plugg

Det är fredag och jag startade den med en liten PW i solen på morgonkvisten. Riktigt skönt och jag kände mig så bra när jag kom hem.. ;P Haha. 
Fick bli en dusch och en smarrig frukost innan jag satte igång med dagens pluggande. Motivationen ökade när jag kollade min skolmail och fick veta mitt resultat på uppgiften jag skickade in igår. C+! =) Shoohoo!!! Det gjorde lite min dag och motivationen ökade som sagt. Så nu sitter jag här och försöker få ihop en ny studieuppgift. Vill så gärna kunna skicka in den idag, men har fastnat lite så vi får se. Som tur är så har jag min underbara vän Annelie som hjälper mig via Fb.. Hon är bara för bäst hon! 
 
Solen skiner och det är underbart väder ute,så lite trist är det ju att jag måste sitta inne och plugga. Det är nu jag önskar att jag kunde sitta ute med datorn och att vi hade trådlöst. Men näää.. Får ta solen i helgen istället.
 
Back to my studies! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback