13 Maj 2014-Tisdag

Asså jag fattar inte! Går upp varje morgon med Pälsk och är i stort sätt pigg, men likförbannat så somnar jag om varje morgon och sover till ca 10-tiden!? Vad är det för fel på mig egentligen? 
Nä, imorgon blir det att gå upp "på riktigt" så att jag inte somnar om igen... 
 
Huvudvärk har jag också, men det hör typ till min vardag nu för tiden. Är inne på min andra kopp kaffe och frukosten är intagen. Borde tvätta, ligger tvätt i maskinen som bara väntar på att bli tvättade, meeen insåg igår att tvättmedlet är slut så måste vänta tills Pälsk kommer hem ikväll eller tills min kära mor kommer över med lite tvättmedel. 
Istället för att fixa med tvätten så får det bli... hmm få se nu... ingenting! Jo, blir väl lite film,kaffe och fix och trix här hemma. Kanske ska rensa Pälsk's garderob? Han har ju en hel garderob full med kläder som han knappt använder som vi kan försöka kränga iväg på loppisen som vi ska stå på den 24-25e maj, om två veckor alltså. 
Vi har så sjuuukt mycket grejjer som vi ska försöka sälja iväg, men den här gången ska vi rensa bort mycket, sånt som vi försökt få sålt hur länge som helst nu men aldrig blivit av med. Nu ska vi börja inrikta oss på kläder och mer "moderna" ting. 
För er som inte vet det så brukar vi stå på loppis med min far och ibland farmor. Jag tycker det är skit kul att både sälja och gå runt och kika på vad andra har. Man kan ju faktiskt göra riktiga fynd =) Har man också tur så kan man ju få ihop en slant.. ;P 
 
Jag kanske skulle ta och baka nåt? Blev sugen på den där mjuka lchf kokoskakan som jag hittade recept på för nån månad sen. Kan ju va gott att ha i frysen och ta fram när man är sugen. Jo, men varför inte.. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback