12 Maj 2014-Tröttmössa

Jo men god morgon då.. Ok, nu tog jag i lite, har ju faktiskt varit vaken och uppe sen ca 9.45 fast det går väääldigt segt idag, precis som alla andra dagar dom senaste veckorna. Sjukt trött och känns som att jag skulle kunna sova hela dagarna om det va så. Kanske dags att börja med lite vitaminer eller nåt sånt så jag blir pigg igen. Såhär går det ju inte att ha det... 
 
Nåväl. Tog en duch det första jag gjorde och slängde sedan in resten från gårdagens middag i micron. Gjorde super smarrig panerad fisk med broccoli och en god kall sås till middag igår. Pälsk åt potatis istället för broccoli. smakade lika gott idag som igår. 
Helgen har flytit på utan krusiduller. Varit på Pälsk jobb och hämtat lite staket som vi sedan hjälpte pappa med att fixa iordning på deras lilla tomt. Ok, jag kollade mest på, men jag kom med ideer och förslag lite då och då. Blev även middag hos Patrik och barnen i lördags. Bjöds på god broccoli/blomkål/morots gratäng,kött och hallumiost. Smaskens! Kvällen bjöd självklart på Eurovision och jag kan inget annat än att säga att rätt vann =) Så rätt i tiden och så värd det! 
Just ja, det vankades ju final i Let's dance i fredags också, och där får jag väl också säga att rätt vann, eller ja, mig hade det inte spelat nån roll, men tyckte Benji va rätt vinnare. 
 
Igår fick jag och Pälsk nåt ryck och möblerade om i vardagsrummet. Så nu ser det liite annorlunda ut där, men innan jag är nöjd så är det massor kvar att göra. Ska skaffas en ny tv-bänk (nu använder vi min vita byrå), kistan ska målas vit och soffan ska få lite kuddar och filtar.
 
Planen för idag är inget spec. Borde ju plugga, men känns som att jag inte kommer få nåt gjort ändå och hinna med allt. Nästa vecka är det sista veckan för denna termin. Hujedamej, hur ska jag hinna? Har ju inte ens motivationen til ldetta just nu.. =/ Får se om jag får nåt gjort i veckan iallafall..
Promenad ikväll med Pälsk ryktas det om, men det ska man aldrig va för säker på när det gäller min Pälsk, han kan snabbt ändra sig. ;P Så vi får väl se hur det blir med det. 
 
Nä, ska nog se ett avsnitt, eller två, av En fyra för tre och ta mig en kopp kaffe. Har inte blivit nåt kaffe än idag.. Inte konstigt att jag är seg kanske.. 
Sen får vi se vad dagen bjuder på... HEIPA! 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback