Tråk-måndag...

Asså, jag ska vara ärlig. Jag har i stort sätt legat/suttit/halvlegat här i sängen hela dan. 
Har bara gått upp ur sängen när jag behövt gå på toaletten eller när jag gjorde min lunch. Ok, har gått upp för att släppa ut hundarna också. Nej, dom har inte fått nån promenad idag, men har haft altandörren öppen typ hela dan så dom har sprungit in o ut hur dom vill. Vill ni gnälla om detta, så sätt igång! =) Dom får ändå en promenad senare ikväll... 
 
Huvudet känns som bly och halsen/kroppen värker. Har haft detta till o från i ca 2 veckor nu och det verkar aldrig ge med sig.. Hmm, kanske borde gå till farbror doktor och kolla så att jag inte har någon inflammation i kroppen eller så. Äsch, ger det denna vecka, är det inte bättre nästa vecka så får jag väl pallra mig dit. 
 
Vill ni veta en sak.. ? Skrev ju tidigare att jag skulle göra mig lite kaffe och sätta mig i solen en stund.. Haha, när jag drog upp persienerna så möttes jag av et grått väder och nu regnar det.. Så tji fick jag, blev en kaffe här i sängen istället. 
Är en sån där riktig tråk dag. Känner inte för att göra nånting, bara ligga här i sängen och glo på film eller så. Fan, kom på nu att jag inte ens borstat tänderna idag..USCH va äcklig jag är!! Haha...Kanske borde göra det innan Pälsk kommer hem ;P 
 
Nej hörrni, nu ska jag ta mig en till kopp kaffe, slå på tv'n och fortsätta min dag här i sängen. =) Tar nya tag imorgon istället. Sådeså!! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback