Bye baskilusker!

Nu ska dom veck! 
Har storstädat sovrummet typ från golv till tak. Eller nää nu ljög jag, men har bytt sängkläder i sängen,dammsugit/torkat golvet,dammtorkat och håller på och vädrar ur rummet. Inga fler baciller nu tack. Nu får det vara nog! 
 
Känner mig väldigt nöjd och känner nu att jag borde fortsätta ute i resten av lägenheten. Men, orkar nog inte det idag. Har inte återfått alla mina krafter än, så städningen av sovrummet tog typ alla mina krafter. Men om det inte blir jobb imorgon så tar jag mig ann resten av lägenheten då. LOVAR! =) 
 
Nä, dom har ju inte ringt från Hällsbo ang. jobb ons-fre än. Hoppas dom gör det snart. 
Nu ska jag nog göra mig lite lunch. Får bli broccolli/blomkåls soppa med lite mozzarella ost i idag. 
 
Hej svejs! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback