6 Mars 2014-Torsdag.

Long time, no see. Sorry about that! 
 
Åhhh, hällde precis ut ett stort vatten glas över hela mig... Suck! Bra där Veronica!
 
Anledningen till att jag inte varit så aktiv här på bloggen senaste veckan är för att jag har haft fullt upp med annat. Det har varit praktik, 60års kalas, pluggande och massa annat. Men idag är jag ledig och är det fram tills på måndag då det är dags för 2 dagar praktik och sen 3 dagar skola. Shohoo, kommer ju inte bara va liite död på fredags kvällen. Men men, skönt att ha något att göra också om dagarna. 
Va ledig igår också och då tog jag mig en sovmorgon och en plugg dag, men idag va jag uppe med Pälsk och somnade aldrig om efter det. Låg kvar i sängen o drog mig nån timme, kollade på tv o så och tog mig sen en lång, skön dusch för att sedan få i mig lite frulle. Ägg med majjo och en mocha kaffe med grädde fick det bli idag. 
 
Idag skulle jag ha gått över till Annelie, men då en hemsk migrän slog till igår kväll så avbokade jag fikan med henne. Huvudvärken sitter kvar, mest i bakre vänster halva av skallen faktiskt.. skumt.. 
Så istället idag så är jag bara hemma och fixar och donar.. Ska nog lägga mig o ta en powernap om en stund och hoppas att huvudvärken går över.. 
 
Fick ett tråkigt samtal imorse också.. Va lite väntat, men ändå super mega tråkigt och ska jag vara ärlig så kom det nog någon tår där en stund. Jaja, en positiv sak med det hela är väl att lillebror kommer hem igen. =)
 
Just ja, va ju iväg på 60års kalas/firande i lördags inne i stan på Södra teatern/Mosebacke. Det va min morbrors underbara fru Aase som fyllde år och det firades med en liten överrasknings fika som morbror hade ordnat. Var super skojj att träffa lite kusiner o så och det bjöds på underbart fina tårtor och skumpa. Jo, jag unnade mig lite denna dag och tog mig ett glas skumpa och en liiiten bit av chockladtårtan som smakade underbart. Dock så började jag må väldigt illa efter någon tugga(kroppen fick ju en sockerbomb), vilket för min del är bra, för då tog jag inge mer. =) Tack Lchf! 
 
Nej gott folk, nu ska jag fylla på mitt glas med vatten, hade ju ut det gamla över hela mig, sen får det bli lite Skilda Världar och vila. Har ingen lust med ett till migrän anfall.. 
 
HEIPA! 
 
Va underbart fint och skönt väder när jag cycklade hem från praktiken i måndags. =)
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback