31 Mars 2014-Ny vecka,nya tag!

Goder morgon mitt herrskap! 
 
Det är måndag och jag känner att det här är min "come back" vecka efter att ha legat sjuk med förkylning, influensa och utslag i typ 2,5 vecka. 
Jag känner mig nu mycket bättre, bara lite förkylning/pollen kvar och utslagen har minskat, inte alls lika mycket som det var förra veckan. Så skönt! 
Så den här veckan ska jag ta igen allt jag inte orkat göra dom senaste veckorna. Högst upp på listan står det PLUGGA! Måste verkligen sätta mig ner och tok plugga denna vecka. Ligger ganska mycket efter och om jag ska klara den här nivån så måste jag sätta fart och få något gjort. 
har föresten fått min APL(praktik) framflyttad. Så nu kommer jag få göra den i Juni istället, vecka 23-24 på ett annat ställe. Har så underbara lärare som fattar och verkligen bryr sig. =) 
 
Det har varit en väldigt mysig helg. Fredagen blev lugn då jag kom hem så sent och va trött efter dagens utflykt med lillebror. 
Lördagen bjöd på massa tid i solen, besök av Patrik och Ludde,va på loppis och även premiär grillning senare på kvällen. Mamma,pappa,svärfar,Pälsk's chef och Patrik kom över och åt gott. Senare på kvällen begav vi oss hem till Anders och Jonna för att sedan gå över till Hotell Kristina där det var spelning. Jag var inte på sånt jätte party humör när vi gick dit, men kvällen blev väldigt trevlig och det blev några glas vin,dans och massa skratt. =) Tack alla inblandade för en super trevlig kväll, måste göras om snart igen. Men snart är det ju sommar och då blir det nog massa mysiga sommarkvällar =) 
Igår var det söndag och både jag och Pälsk betongmössorna på. Vi låg mest i sängen hela dagen, eller iallafall jag, Pälsk va iväg till garaget och sitt jobb en sväng. Tog mig en promenad hem till mamma och pappa och mötte upp Pälsk, blev sallad till middag. 
 
Just ja. Vi va på loppis hos svärfars kollega i lördags. Hon ska flytta hela vägen till Spanien om 3 veckor och sålde nu iväg i stort sätt alla sina saker. Vi fick med oss en del där ifrån. Bla, 2 super fina pidestaler, en stavmixer, kaffekoppar, nagellack och bäst av allt, ett par nya träningsskor till mig. =) Ett par Reebok Easytone, knappt använda för 100:- (nypris 1.200:-). Så nu jävlar ska här promeneras och springas! Invigde dom igår och idag har jag en liten lätt träningsvärk i låren. Annie, som hade loppisen och som dessutom ska jobba som kändistränare nere i Spanien sa att jag kommer få snyggaste rumpan och låren med dessa skor, o det vore ju inte helt fel då min rumpa har försvunnit med min viktnedgång, helt platt just nu.. Haha. 
Så dom kommer användas flitigt nu i vår/sommar. =) 
 
Nähe, det här blev ju ett längre inlägg än vad jag tänkt. Nu är det dags att fylla på kaffekoppen, ta en cigg i solen på altan och sen sätta fart med pluggandet och allt annat. 
 
Ha d! =) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback