27 Mars 2014- Väntar....

Då satt man här igen och väntade på min kära mor. 
Hon och tider går inte sådär jätte bra ihop asså.. Ska börja ge henne en tid som är en timme tidigare så kanske hon är klar den egentliga tiden. Så seeeeg! Man säger en tid till henne, men hon dyker upp ca 30 min senare. Fattar inte vad det är som kan ta sån tid? Jag gjorde mig klar på 10 min och sitter nu och väntar.. Visst jag är alltid jävligt snabbt och alltid ute i god tid, men asså sånna som inte kan hålla tider och komma när man bestämt gör mig lite små tokig sådär..
Aja, får väl se när hon dyker upp. Vi ska nämligen in till Märsta. Mamma ska ta foto till sitt körkort och jag ska storhandla. Fick order av Pälsk att följa med henne och handla så att han slapp åka med ikväll när han kommer hem. Smart där Pälsk.. ;P 
 
Igår tog jag och mamma oss en tripp till Väsby. Va tänkt Uppsala från början, men blev Väsby istället. 
Va en sväng på Rusta och sen blev det en lunch på Max. Det som är så bra med just Max är att dom har Low Crab burgare där. En burgare utan bröd helt enkelt. Den serveras i ett stort salladsblad istället och på den är det ost. Jag tar alltid bacon på också för att det ska bli mer lchf-vänligt. Till burgaren tog jag en salladsskål och en ramlösa. Perfekt alternativ för oss som inte äter bröd/kolhydrater. * Tummen upp*
 
Imorgon är en spännande dag. Jag och lillebror ska på äventyr, på en dagsutflykt. =) 
Vi ska gå upp tidigt, åka med pappa vid 06-tiden till Häggvik, sen fortsätta in till huvudstaden och där sätta oss på ett tåg eller en buss(vi har inte bestämt oss vad det blir än) och åka ner mot Linköping. Lillebror ska lämna tillbaks sina skolböcker och sin skoldator och även hämta lite kläder/saker från Beccas lägenhet. För er som inte känner till detta så har lillebror och Becca gått skilda vägar. =( Tråkigt som fan, men sånt som händer och inget jag varken vill eller kan påverka. 
Så, imorgon ska jag och lillebror göra en dagsutflykt ner dit och fixa allt. Kommer hem igen på eftermiddan/kvällen. 
Ska bli mysigt. =) 
 
Va fan! Nu får mamma ta o komma.. Jag börjar bli hungrig och vill komma hem fort så jag kan göra mig nån lunch.. Sega kvinna! 
Aja.. 
Ha D ! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback