19 Mars 2014- Down

God morgon! 
Om gårdagen var upp, så är denna dag ner. Har inte alls samma kraft eller motivation till att göra något idag. Eller jo, lite motivation har jag nog, men orkar inte. Verkar vara nån jäkla "varannan dag åkoma" som jag drabbats av.. 
Sov sisådär inatt. Vaknade vid 2 tillfällen av att jag knappt kunde andas då näsan var alldeles täppt och halsen typ igensvullen/tjock. Fick gå upp o ta lite näsdroppar och min astma spray och sedan blev det bättre. Den täppta näsan blev istället rinnig och halsen kändes bättre. Har dock väldigt ont i halsen idag. 
 
Så idag blir det nog inte många kraft drag här hemma. ska väl försöka orka med att ta itu med tvätten lite och disken. Annars nää, det är verkligen en "down" dag idag... =(
 
Vet inte vad jag ska skriva mer.. Kommer inte på nå kul just nu. 
Får se om jag slänger in nåt mer inlägg under dagen. Men lovar inget. 
 
HEIPA! 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback