14 Mars 2014-Snörvel..

God morgon!
 
Vaknar med världens förkylning. Har ju gått i nån vecka nu o varit lite små förkyld, men nu har den slagit till helt. Förkylning eller pollen allergi, eller kanske en kombo av båda skulle jag tro. 
Borde vara i skolan nu och hela dan och ha Psykiatri nu på förmiddagen och Etik i eftermiddag, men stannar hemma så att jag är pigg på måndag när det är praktik. Känner att praktiken är lite viktigare just nu. Skolan kan jag ändå göra mycket hemma. Pluggar ju ändå på distans. 
Så för att inte missa allt för mycket i skolan idag så ska jag sätta mig och plugga lite senare idag. 
 
Ligger fortfarande i sängen och har precis druckit en chai te latte och ätit två finncrisp med baconleverpastej. 
Tänker ligga här en stund till innan jag ska  ta mig en dusch och sen plugga lite. 
Solen lyser ute och det ser ut att bli en bra dag, men om man ska lita på metrologerna på tv så kommer det här slå om till ett "bakslag" som dom kallar det. Vi får väl se.. Jag ska iallafall försöka se til latt få lite tid i solen idag iallafall innan den försvinner, om den nu gör det..
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback