12 Mars 2014- Studiebesök

Gooood Moorgoon! =) 
Idag är det ingen sovmorgon eller "kan ligga i sängen hela dan om jag vill"-dag. Nej nej, Om en timme kommer Annelie och hämtar upp mig och så ska vi bege oss upp till Valsta för att gå på ett studiebesök med Specialpedagogik "klassen" på ett slags boende/dagverksamhet som heter Freja. Besöket är bara i ca 45 min, så väldigt skönt att kunna åka hem sen. Jag och Annelie har bokat in att vi ska sitta hos henne en stund och göra uppgiften vi får med oss från besöket. Lika bra att få det gjort ju, så slipper man tänka på det. 
 
Har precis fått i mig lite frukost. 2 kokta ägg och faktiskt 2st finncrisp. En med mycket smör och ägg på och en med bacon leverpastej. Har ni smakat den? Super god.. Blev ett glas vitamin också för att vakna till liv. 
 
Kanske borde börja göra mig klar så jag är redo när Annelie kommer om en timme.. 
 
HEIPA! =) 
 
Föresten, När vi va ute med hundarna i går kväll så möttes vi av detta konstverk.. Ser ut som att himlen brinner. Så vackert! =) 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback