9 Juni 2014- SOMMARLOV!

Tjohoooooo! Nu har jag äntligen mitt efterlängtade sommarlov som kommer vara fram till den 11 Augusti som det ser ut just nu. =) Yeeey! 
Ska även bli 4 underbara semester veckor med Pälsk med start redan nästa vecka. =) Ser faktiskt fram emot denna sommar. Kommer bli awsome! 
'
Nåväl, hade min sista praktik dag i lördags och jag blev Godkänd =) Yeey! Saknar faktiskt dom goa tanterna och farbröderna redan.. Får åka dit o hälsa på nån dag. 
Helgen har varit mysig med grill,träning och fina kvällar.
Igår begav vi oss till utegymmet uppe i Brännbo och körde lite, känns i benen idag ska ni veta. 
 
Dagen tänker jag tillbringa i solen med en kopp kaffe. Ska visserligen fixa lite skolsaker, men det går fort. Annars ska jag bara va hemma och njuta av att jag nu har "sommarlov"! =) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback