5 Juni 2014-Torsdagskväll

Inte speciellt aktiv just nu här på bloggen, men från och med nästa vecka så kommer det bli ändring på det, för då börjar mitt "sommarlov". =)
Idag är det torsdag, jag har haft praktik som nu börjar gå mot sitt slut. På lördag gör jag min sista dag hos dom. Kommer sakna dom. Alla är så gulliga och snälla där jag är. Men vem vet, kanske kommer dit igen, på besök eller för att jobba. =) 
Vi har varit en sväng i Uppsala idag då Pälsk behövde göra ärenden på Biltema. Har vispat ihop lite grädde som jag tänkte ta tillsammans med jordgubbar som jag köpte nere på Ica. Ska bli mumsigt värre! =) 
 
I morgon är det praktik, men ska gå kväll imorgon och på lördag. Ska bli spännande, har inte gått det än.
Jaha, vad ska jag mer dela med mig av?? Hmm.. Idag har man sett glada och fina studenter åka runt. Grattis till alla er och lycka till i framtiden! 
Nu ska jag ta den där grädden och jordgubbarna och mysa ner mig här i sängen... 
 
XOXO
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback