2 Juni 2014-Sommar!

Hej och hå vad dagarna bara springer iväg.. Det har hunnit bli Juni månad och med andra ord så är sommaren här! =) Som jag har längtat! Dessutom så har jag bara denna vecka kvar, sen har jag "sommarlov" ända fram tills i början av Augusti. Ska bli så skönt! 
 
Men innan det är dags för "sommarlov" så ska jag ha min sista praktik vecka på Arhem. Idag börjar jag kl 9 och går till 17. Min lärare kommer förbi dag också på ett samtal. Ska bli spännande och se vad hon säger. 
 
Det har varit en mysig helg med mys,invigning och 60 års partaj. 
Invigningen va igår ute på Wenngarn där jag förövrigt har bott några år och har många härliga minnen ifrån. Jag och Pälsk drog dit med Patrik och kollade läget. Måste säga att dom nya ägarna har gjort ett grymt bra jobb med stället. Kommer bli super bra det här. Det kan även bli så att jag kommer tillbaks dit, för jag och Pälsk va och kollade på en utav "lägenheterna" nere i alén där vi bodde, dom ska nämligen säljas och vi blev sugna. Så snackade med en tjej från mäklahuset som va där och är nu uppsatta på intresselistan. =) Skulle va så mysigt att bo där igen. Så vi får se hur det blir med det.. 
 
Igår kväll va jag iväg på 60 års partaj inne i stan. Det va min kära morbror som firades. Va mycket trevligt och kul att träffa alla släktingar som man träffar alldeles för sällan. Gratts än en gång kära morbror! <3 
 
Hinner inte skriva så mycket mer nu, för måste göra klart allt här hemma nu innan mamma kommer. 
 
På återseende! 
 
Världens bästa morbror! <3 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback