16 Juni 2014-Dag 1.

Då har Pälsk's första del av semestern börjat, men trots det så har vi varit uppe med tuppen. Snäll som Pälsk är så körde han lillebror till jobbet imorse vid 06-tiden och då kunde jag knappt somna om, eller jo, sov ca en timme till men gick sen upp och började röjja här hemma. 
Nu ligger vi här i sängen båda två o glor på tv. Inget speciellt roligt väder ute, hoppas det blir finare under dagen. 
 
Helgen har innehållt ganska mycket träning för min del. Promenader ute på Wenngarn både lördag och igår och igår spenderade jag även 3 timmar uppe på Stora Brännbo där Clarity in life(gym) hade "sommarfest" med hinderbana, grupp pass och annat skojj. Hinderbanan så jävlig ut och alla som körde den sa att den va det också, så hoppade den, men va med på båda grupppassen som innehöll puls,boxmix,zumba och salsa. Första gången jag testade på Zumba och måste säga att det va ju grymt skojj! =) Något jag ska testa på igen.. 
Va även tipsrunda som jag vann pris på.. 11 av 15 rätt! =) Haha.. Kanske ska tillägga att alla fick pris. Jag tog ett grönt lös te med smak av hallonblad och rosor. Ska bli gott! 
 
Lördagen spenderade vi som sagt ute på Wenngarn med pappa och hundarna. Tog oss en promenad runt "byn" och släppte hundarna i slottsparken. Eller vi släppte Stich så att han fick springa lite fritt, Bruno va vi lite osäkra på. men igår när vi tog en promenad där så fick båda springa lösa och Bruno klarade det galant, lite träning behövs då han inte alltid lyssnar, men han var duktig för att vara lös på allmän plats för typ första gången. =) 
 
Idag vet jag inte vad som händer. Kanske drar iväg på boxträningen ikväll, annars blir det nog lite backintervaller. ska se om det blir lite plantering av blommor idag också. 
Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen fixa med tvätten. Pälsk ligger här brevid och tjatar om att han vill ha datorn. Så får väl ge honom den då så att han blir nöjd. ;P 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback