13 Juni 2014-Semester del 1!

Fredag, och inte vilken fredag som helst.. Det är fredag den 13e!!! *dam dam dam daaaa...*
Inte för att jag är speciellt orolig, brukar sällan hända mig nåt. Just därför händer väl nåt idag bara för det... =/ 
Idag är det även starten av Pälsk första semester som är i 2 veckor, sen jobbar han en vecka och har sen 2 veckor semester till. Han tycker det är skönt at tdela upp den såhär i två omgångar.. 
 
Jag ska ägna denna fredag åt att plugga lite specialpedagogik. Jo, Jag har "sommarlov", men har lite kvar att göra. Men inga svåra saker, så går nog ganska snabbt. Skulle vilja rensa Pälsk's garderod idag också, men får se hur det blir med det. 
Gjorde mig lchf frallor till frulle som jag hade ägg och majjo på och såklart en kopp kaffe. så nu är jag proppmätt och kommer nog inte behöva äta på flera timmar. 
 
Gårdagskvällen bjöd på backintervaller. Denna gång i mamma och pappas backe hemma hos dom, och måste säga det att det var/är en mycket bättre backe än den jag körde här om dagen. Den som är hos mamma och pappa är brantare,längre och med terräng. Kändes i benen direkt. Körde 7 vändor och även en runda runt deras lilla mini skog. Idag känns det i låren och armarna. Får se om det blir en lång promis ikväll med Pälsk. 
Så skönt att vara igång igen! Känner mig så mycket piggare och gladare. =) 
 
Nähe, om man skulle ta fram den där specialpedagogik boken och plugga lite,fylla på kaffekoppen och dra igång lite musica? Måste sätta igång om jag ska hinna bli klar och slippa sitta hela Pälsk's semester.. 
Just ja, får se hur mycket bloggande det blir för min del nu under dom 2 kommande veckorna. Kanske kikar in nångång och slänger upp nån rad eller så, men tvekar på att det blir dagligen... 
 
XOXO
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback