11 Juni 2014-Träningsvärk!

Gårdagens 2 träningspass  har satt sina spår i form av träningsvärk from hell. 
Ont i lår,armar, mage och ben, men jag gnäller inte för de här visar bara att det tog som det ska igår. 
Jo, blev ett träningspass igår kväll också, körde backintervaller och det va fan jobbigare än vad jag förväntat mig. Men ack så skönt! Körde 2x5 vändor och i "vilan" gjorde jag utfall och knäböj, 15st vardera. 
Idag har jag en vilodag, men kan hända att det blir en liten promis med pappsen som tydligen börjat ta promenader. Hejja pappsen! =) 
 
Annars händer inget spec. idag. Lite hemma fix och förhoppningsvis lite soltid. 
Nähe, finns inte mycket mer att skriva för stunden. Eller jooo, fick ju fin besök igår! Helt plötsligt stod min kära Madelen i vardagsrummet. =) Har inte träffat henne på säkert 2 månader, så blev väldigt glad och överraskad. Miss you my friend! <3 
 
Nu har jag inge mer att säga för stunden. Kanske kikar in senare, annars får ni hålla er till tåls. ;P 
 
XOXO 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback