10 Juni 2014-Hooot!

Morgonens pw i den stekande solen var skön, men ack så svettig. 
Blev en längre  runda idag. Tog rundan runt Munkholmen, så blev ca 5.3km. Helt ok faktiskt, blir mer träning ikväll i form av lite backintervaller. Jo då, ska ge mig på det och se hur det går. Bästa träningen har jag hört? Ska ge det ett försök.
 
Mamma och pappa var förbi en sväng tidigare och jag har faktiskt, trots "sommarlov" skickat iväg en studieuppgift som jag hade kvar. Men den var enkel och gick fort att göra. 
Nu ska jag ta itu med tvätten och disken och sen dra fram solstolen och chilla lite mer i solen.
 
Btw så måste jag införskaffa mig nya promenad/löpar dojjor. Just so you all know ;P 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback