9 Juli 2014-Premiär doppet.

Shize vad varmt det är! Den där duschen i morse hjälpte ju inte direkt.. Men ska inte klaga. Det är ju soool och värme! ☺

Igår när pälsk kom hem så drog vi iväg för att ta årets första dopp. Jag hade förväntat mig ett kallt vatten, sådär en 16-17grader, men när vi kände på vattnet med fötterna så blev vi nog alla överraskade. Det va ju knappt kallt! Jag brukar va sist i, men i år va jag först i från bryggan. Va sjukt skönt och svalkande! Idag blir det ett dopp till, men idag blir det inte från någon brygga utan från stranden. ☺Men det är senare ikväll när pälsk kommit hem.

Idag är det stora tvätt och disk dagen för min del. Har inte haft något sköljmedel på några dagar så har inte kunnat tvätta, vilket har bidragit till en hög med tvätt. Likaså disken. Där har jag visserligen bara varit lat och inte tagit hand om den. Men nu är både en maskin tvätt och disk igång och när dom är klara blir det en omgång till av båda. Lika bra att köra på när jag är igång. Har ju ändå inget annat för mig.

Datorn lever fortfarande sitt egna lilla liv. Ska se om jag kan få igång den under dan. Är ju inte hela världen annars, jag klarar mig nog ☺

XOXO




Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback