7 Juli 2014-Back to reality.

Just precis. Back to reality, men bara för en vecka eller kanske blir två, sen är det semester för Pälsk igen. 
Dör typ svettdöden för tillfället. Är lika varmt inne som det är ute. Svetten tok rinner trots att man sitter stilla. Nu skulle det vara skönt med ett bad. Kanske blir ett premiär dopp senare ikväll när Pälsk kommit hem. 
 
Jag har varit iväg till Arlanda nu på morgonen och påbörjat ett nytt äventyr. =) Ett äventyr med min kära Pauline som fixat detta till mig. Va och skrev papper och väntar nu bara på att min badge ska bli klar och allt sånt där. Sen jävlar kör vi! Kommer bli så awsome! =) 
Kaffet är upphällt och jag funderar på om man ska gå ut och sätta sig i solen eller om jag ska slå igång lite Skilda världar.. Är ju så sjuuukt varmt ute att man knappt kan va ute. =/ Hmm.. 
 
Tänkte att jag skulle skriva vad vi gjort dom senaste dagarna, men har typ inte gjort nånting. förra veckan bestod av väldigt mycket träning för min del. Både löprunda i spåret, backintervaller och annat skojj. Annars har vi inte gjort något speciellt som sagt. Satsar på nästa semester. Då ska vi iväg till bla, Åland, åka med räkbåt och annat mys. 
Men nu blir det nog lite Skilda världar och kaffe. För varmt för att orka göra något annat. 
 
Kommer nog bli mer bloggande denna vecka eftersom att Pälsk jobbar igen och jag inte har annat för mig. 
På återseende!
 
XOXO 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback