17 Juli 2014-Lchf fika.

God morgon!
Sitter här i soffan med en kopp kaffe och väntar på mamma och pappa. Vi ska på äventyr nu på förmiddagen. Vi ska till Viksjö till pappas kusin för att ta en fika som kommer vara enligt lchf. 😃Hon har nämligen börjat med lchf och jag har lovat att hjälpa henne. Så ska ge henne lite tidningar,recept och tips och råd. Älskar ju denna kost och tycker att det är super kul att hjälpa andra med detta. 😃
Får se vad hon fixat ihop för gott att bjuda på. Blir nog super smarrigt. Ska bli kul att träffa henne också, för man ses inte så ofta. Mest på födelsedagar,begravningar eller sånt. Aldrig "privat".
Ska se om jag kan få med henne på lchf-loppet också som är nu i Augusti. Ska lägga fram förslaget iallafall idag.

Ser ut att bli en fin dag, så när jag kommer hem ska jag nog slå mig ner i solstolen en stund.
Men nu...dricka upp kaffet ocj invänta föräldrarna.

XOXO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback