16 Juli 2014-Onsdag

Hola!

Är riktigt trött idag och sov till ca 10-tiden. Känner mig seg och orkeslös typ,men men. Lite kaffe ska nog ändra på det. Ligger just nu i soffan och glor på tv,men går inge kul just nu så har den mest på i bakgrunden.
Det är onsdag och jag har inget planerat för dagen, inget mer än det vanliga som tvätt och disk. Har "lovat" pälsk att ta golven idag också så lär väl göra det också.
På fredag börjar Pälsk semester del 2 som kommer va i 2 veckor. Under denna semester del ska vi hitta på massa skojj. Dagskryssning bla. Även om det inte är en utlandsresa eller så, så ska det bli skönt att komma iväg lite. För snart drar skolan igång igen plus att jag börjar jobba extra på Arlanda så fort min badge är klar,vilket den förmodligen blir denna vecka. 😃Väntar bara på meddelandet om att den är klar så jag kan åka och hämta ut den och börja jobba. Kommer bli mest kvällar och helger, men nu i början ska jag även gå pass med min underbara vän Pauline som jobbar morgonpass.
Ska bli skönt att ha nåt extra vid sidan av pluggandet och att få en liten inkomst igen!

Ställde mig på vågen i morse, precis som jag gör varje morgon, och idag visade den att jag har ca 1,8kg kvar till mitt nästa mål som jag har satt att ha nåt till nästa lördag, den 26e. Då ska vi på bröllop och då vill jag ha nått mitt mål. Känns som att det kan gå, har ju bara 1,8kg kvar så.. 😃
Så lycklig att det går neråt och att allt slit och hårda arbete ger resultat. Det går bara man vill!!

Ska nog ta tag i dom där vardagssysslorna nu så jag har det gjort. Skönare att få det gjort så att jag kan ägna mig åt annat sen. Vad nu det skulle va? 😛
På återseende!

XOXO


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback