1 Juli 2014- Ny månad.

Tjena tjena!
 
Jag tänkte att det var dags att uppdatera er lite då det gått en väldans massa dagar sen sist. 
Vi har hunnit med både midsommar,ny månad och massa mysdagar. 
 
Kommer inte ihåg allt vi gjort varje dag, men kan ju berätta lite om midsommar och det jag minns. 
Vi spenderade hela midsommarafton med mina föräldrar och lillebror. Silllunch,grillning,kubb hemma hos dom och på kvällen begav vi oss hem  till oss och åt jordgubbar med grädde och smällt chocklad. Blev lite bolllekar och kortspelhär hemma. En super lugn och mysig kväll.
 
Jaha vad har vi mer gjort... Hmm. Vi har haft en mysdag med E och A. I torsdags hade vi det. Vi tog dom till Lek&Bus i Väsby där dom fick leka i ca 2 timmar. En fika han vi med där också och innan vi begav oss hemåt så käkade vi på Max. Va super mysigt att ha en heldag med dom och något vi gärna gör om igen snart. 
Har även varit på invigningen av gymmet ute på Wenngarn. Det var fri träning hela dagen så vi drog dit och tränade lite. Eller om jag ska vara ärlig så var det mest jag som tränade medans Pälsk kollade på. ;P 
Ett helt ok gym där ute och det kan komma att bli mitt nya gym. Speciellt om vi flyttar ut dit som det kan bli. =) Då ska jag börja träna där.. Helt klart! 
 
I fredags blev det utgång med Patrik,lillebror och Carl. Hade en mycket trevlig kväll och trots att jag var ensam tjej så hade jag väldigt kul, för dom där grabbarna tillsammans kan verkligen underhålla och se till så att man skrattar. Mina pöjkar det där. Det är jag och pöjkarna =) 
 
Idag har vi varit uppe med tuppen och först kört E & A till dagis och sen mamma Anna till jobbet. När vi gjort det så begav vi oss mot Uppsala där Pälsk skulle köpa nån bildel. Nu är vi hemma igen, eller iallafall jag. Pälsk är och fixar med bilen. Jag har precis ätit en frulle och ska snart sätta mig och plugga lite... Suck, jo måste faktiskt det...
 
Just ja! Måste ju berätta den glada nyheten att jag fått extra jobb =) Det är min underbara Pauline som fixat åt mig på hennes jobb ute på Arlanda. Hon jobbar på nån resturang/cafe och frågade mig i förra veckan om jag vill börja jobba extra där. Så förhoppningsvis börjar jag redan nästa vecka. =) Back to Arlanda!  Ska bli super kul att jobba med henne, det är ju trots allt Pauline, min förr i tiden själsfrände men som alltid kommer vara MIN Pauline <3 Du är bäst Pullan! 
 
Nähe, om man skulle fylla på kaffekoppen och plugga lite då. Har verkligen ingen lust, men måste.. =( 
Bjuder på lite bilder från senaste dagarna. 
 
XOXO

Midsommar

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback