Pannkaka á la LCHF.

Slängde ihop smarriga pannkakor till lunch idag. 
Självklart på LCHF-vis. Super enkelt,snabbt och super smarrigt. Därför bjuder jag nu med mig av receptet på dessa godingar. =)
 
1 ägg
1dl grädde
1dl mjölk
1 msk fiberhusk
Lite salt
Smör att steka i.
 
Blanda ihop ägget och fiberhusken och låt det svälla en stund, blanda sedan i resten och stek i en liten stekpanna på medelvärme, 4-an. Vänd de när de är torra och pösiga.Blir kanonfina pannkakor som smakar frasiga pannkakor.
 
Jag hade lite hallon kesella på pannkakorna och det smakade underbart =) 
 
 
Har även suttit och skrivit ner lite LCHF info som mamma och pappa ska få av mig. Dom har nämligen bestämt sig för att prova på LCHF ett tag och se om det är något för dom. Mamma har utnämt mig till deras personliga LCHF coach, haha.. Skojj ju, jag hjälper dom gärna =) 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback