9 Januari 2014- Ryggvärk.

God morgon Snusmumrikar! 
 
Klockan är bara 07.42 och här sitter jag i soffan och har precis kollat på gårdagens avsnitt av Paradise. Har ätit en liten mini frukost också då jag var sjukt hungrig när jag vaknade. Så fick bli en smörgås och ett glas jucie.
Hade tänkt att ligga kvar i sängen och försöka sova en stund till efter att Pälsk åkt iväg till jobbet, men näää då. Sover kast på nätterna då jag enbart kan sova på rygg för tillfället och i typ en o samma ställning hela natten. Detta gör att jag vaknar av att jag är alldeles svettig på hela ryggen,har ont och blir frustrerad. Jag skulle säkert kunna sova normalt, men man är så livrädd att operationssåren ska gå upp eller att det ska komma in smuts eller så, så jag ligger på rygg och sover.
Längtar tills på tisdag då jag ska plocka bort stygnen. Då kanske jag kan börja sova normalt igen och slippa denna ryggvärk. 
Inte bara ryggen som värker. Armar och ben värker också och det är väl för att jag inte kan röra mig till 100% än antar jag. Är ju inte lika "smidig" just nu då jag ska vara försiktig med att böja mig,resaa mig för fort, göra snabba rörelser eller nåt annat som kan påfresta såren. Värken i benen tror jag ändå är träningsvärk, och det är ju bra. För varje gång jag ska plocka upp nåt från golvet eller något som är i lägre höjd så använder jag mig ju av knäna och gör typ squats(benböj), så värken i benen är nog träningsvärk bara. =) Men armarna är nog inte träningsvärk, eller så är det det, för jag har ju inte använt mig av mina armmuskler på ett tag, så små rörelser kanske ger träningsvärk.. Haha.. Känner mig som en gammal tant. =P 
 
Idag ska jag försöka fixa lite här hemma. Skulle behöva fixa disken och tvätten, men får se om jag orkar tvätten. Annars blir det nog massa Glee och soffmys idag. Försöka få till en powernap senare..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback