31 Januari 2014- Huvudvärk

Vilken jäkla seg och långdragen morgon detta har varit. 
Gick upp med Pälsk vid kl 06 för att inte somna om, Pälsk skulle nämligen plocka upp mig runt 9-tiden och sen åka till läkarhuset och plocka bort hans stygn. 
Men ca 20 min innan han ska komma och plocka upp mig så sms:ar han att han fått en ny tid kl 13 idag istället. Nämen va kul, jag hade ju absolut inte precis gjort mig klar! Bläää, jaja fick bli 2 avsnitt till av Glee och absolut inge mer. Men nu har jag fått en huvudvärk som heter duga, så har hällt upp ett stor glas vatten och tagit en alvedon.
 
Trött är jag också... Ni kanske undrar varför jag ska följa med Pälsk när han ska plocka bort stygnen, jo det är för att han inte lyssnar på vad dom säger. Går lixom in genom ena örat och ut genom det andra. Så där för ska jag följa med så att jag vet vad det är som gäller. Antar att han kommer få sånna här små fina "stygnplåster" som jag har och en kompress över det som ska sitta i en vecka och sen är det bara tejpen som gäller i nån vecka. Så var/är det iallafall för mig och mina läkningar. 
 
Det är fredag, men inget speciellt händer idag. Skulle ha åkt på kryssning idag. "Fira Patriks 30års dags-kryssning". Men eftersom att jag från början skulle ha opererats nu i månadsskiftet så hoppade jag och Pälsk av detta. Vi kunde ju inte veta att det skulle bli akut operation i början av månaden. Visst vi hade kunnat bokat nu efter och följt med, men jag kände lite att jag inte skulle orka. Har varit som en zombie hela månaden och har fortfarande ont till o från. Jaja, det kommer nog fler tillfällen. 
Pälsk ska ut till garaget senare och jag funderar på om vi ska käka nåt med pappa ikväll. Mamma är iväg på äventyr, närmare bestämt så är hon i Luleå med familjen hon är "barnflicka" åt. Eller barnflicka kanske va att ta i, men hon passar deras lilla dotter ibland och nu behövde dom hjälp under en jobbresa.
 
Nä, måste vila en stund innan Pälsk kommer. 
 
Heipa! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback