29 Januari 2014-Onsdag morgon.

GOD MORGON! 
 
Idag är det en väldigt seg morgon och när jag vaknade vid 8.30 så kände jag bara för att ligga kvar i sängen hela dan. Men låg kvar ca en halvtimme och klev sen upp och gjorde mig välrdens smarrigaste frukost. 
Hallon och mango smoothie gjord på kokosvatten och grädde och sen en finncrisp med ägg. 
Avnjöt detta framför Paradise Hotel. 
 
Mamma ringde precis och frågade om jag ville åka med henne till märsta. Hon skulle visst till banken och Willys, och eftersom att jag inte har något annat för mig så hakar jag väl på då. Måste ändå in på apoteket och köpa lite "stygntejp"
 
Så därför så hinner jag inte skriva mer just nu. Måste göra mig iordning, ska möta mamma på bussen vid 11.30.
Skriver kanske mer när jag kommer hem. 
 
Hej sålänge! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback