13 Januari 2014- Nivå 2 och LCHF.

God Morgon i snöyran! 
 
Idag är det måndag, och inte vilken måndag som helst. Det är måndagen som innebär ny termin,ny nivå och dessutom första dagen av en ny omgång med LCHF. Så det är en lite speciell måndag idag. 
 
Det är dags för nivå 2 av 3 i denna utbildning och denna nivå kommer bli mycket mer stressigare än förra skulle jag tro. För denna nivå så kommer jag ha en kurs mer än förra + att en utav kurserna typ är på helt distans, alltså inga lektioner i klassrum alls. Tror det är 2 lektioner under hela terminen i just den kursen.. Aja, ska nog gå bra. =) 
Ska sälja mina gamla böcker idag och försöka hitta nya. 
 
Idag drar jag också som sagt igång med en ny omgång mes LCHF. Jag har en startvikt och nu är det strikt LCHF som gäller. Bort med kolhydraterna och bort med kilona. Så denna morgon blev det vanilj kvarg med ytterst lite müsli, 2st finncrisp med skinka och kaffe. Inte en super lchf-frukost kanske, men fick ta det jag hade hemma och bättre än bröd och O'boy. ;P 
Ska försöka slå förra årets minskning som var på -13kg. Tror inte att det kommer bli så svårt, för om jag bara ger mig in i det och verkligen har glöden så kommer det funka.. 
Imorgon ska jag iväg och ta bort stygnen också och sen är det bara köra igång med träningen igen. =) 
 
Ska bänka mig framför lite Glee nu och njuta av mitt kaffe och min kvarg. Mamma kommer strax innan kl 9 för att köra mig till skolan. Ja jag vet jag är bortskömd som har en mamma som kör mig överallt. Men jag brukar faktiskt åka buss till och från skolan, om inte Pälsk plockar upp mig på hemvägen från jobbet. Men just idag måste jag släpa med mig massa böcker och sånt och då jag fortfarande har lite ont efter operationerna och har 4st(kan va 5st) sår som läker än så bad jag mamma köra mig så jag slipper gå och bära så mycket. Men det är bara idag, jag lovar! =) 
 
Helgen ja.. ehh.. Nä orkar inte skriva om den nu. har inte hämt nå spec. Vi plockade bort julen igår, käkade tacos med pappa och farmor i fredags,kraschat pepparkakshuset med Elina och Alexandra, annars har det varit en lugn helg.. Det har kommit massa snö.. =) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback