10 Januari 2014-Fredag

Hejsan svejsan alla glada! =) 
 
Idag är det fredag och jag har börjat denna fredag med ett litet Glee marathon. 
Har även fått i mig en mini frukost och en dunder frukost. Mini frukosten var bara en hård macka och ett glas juice vid 06.30 imorse och för ca en halvtimme sen mumsade jag i mig knaperstekt bacon,äggröra med svamp. Riktigt mumsigt. 
 
Igår bestämde jag mig till 100%. På måndag kör jag igång med strikt LCHF igen. Måste verkligen tillbaks dit jag var innan gallstenen dök upp. Tog nämligen hem våran våg från mamma och pappa igår och jag började gråta när jag insåg att jag gått upp ca 4kg under den här gallstens perioden. Det är inte ok! Så nu jävlar sätter jag fart igen. Från och med på måndag så är det LCHF som gäller! 
Ska bli kul och se vilket resultat det ger den här gången. Förra gången så visade vågen -13,5kg när jag blev "tvungen" att sluta. Jag har ju som mål att minska 15kg under det här året och 10kg till sommaren. Men blir det mer så kommer jag bara vara mer än glad. Kunde jag gå ner 13,5kg ca ett halvår, så borde jag ju klara -15kg på ett år. Eller hur? =) 
 
Idag ska jag ut i förrådet och plocka fram julkartongerna och börja plocka ner julen. Är trött på den nu. Pepparkakshuset ska vi åka över med till Elina och Alexandra så att dom får krascha det. 
Vill beställa nya gardiner från Jotex. Har hittat många fina och ska försöka övertala Pälsk om att få klicka hem dom. ^^ 
Men nu ska jag göra mig en kaffe och se ett till avsnitt av Glee, sen blir det ut i förrådet..
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback