Psykiatri-måndag.

ÄNTLIGEN! Verkligen ÄNTLIGEN, är jag klar med första studieuppgiften i Psykiatri 1! Suttit hela morgonen med detta..
Nu ska den bara skickas in och det är nu problemet kommer. Min skolmail funkar inte så jag kan inte skicka in uppgifter... Gaaah! Har försökt få tag i dom som sköter detta och dom har sagt att det ska lösas. Jaha, vilket århundrade då!? Det har inte funkat på flera veckor och detta har ju gjort att jag ligger efter tok mycket! 
Har skickat 2st lite mer aggresiva mail, från min privata mail, idag till dom som sagt at dom ska lösa detta, men nääää inget svar.. Blir så less! 
 
Aja, så fort skolmailen kommer igång så är det jag som bombar mina lärare med inlämningar. 
Har iallafall kunnat skicka in första inlämningen i Vård-och omsorgsarbete idag. Kunde göra det via mina vanliga mail och fick svar ca 10 min senare. Fick ett D+ i betyg på den inlämningen. =) Tjoho! 
 
Asså, det är nå sjuuukt fint väder ute,riktigt vårväder. Så nu tänkte jag nog faktiskt ta en liten promenad.
Fast kanske borde äta nåt innan. Har bara fått i mig två koppar kaffe med kokosolja änsålänge idag. Fast jag är inte sådär jätte hungrig heller. Kanske räcker med en lchf muffins och min Celsius cola ? =) 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback