7 Februari 2014- Freeeedag!

God Morgon! 
 
Förlåt att det inte blev nåt inlägg igår. Om jag nu måste be om ursäkt för det? Hmm.. 
Jaja. Spenderade gårdagen hemma hos Annelie och tanken var att vi skulle plugga, meeen blev mest tjatter och massa annat. =P Jag skrev ned två rader i mitt block typ. Haha. Men det var en trevlig dag. Blev bjuden på lite fika också och massa kaffe. Vi ska på't igen på måndag eller tisdag och då MÅSTE vi, iallafall jag plugga. =P 
 
Idag tog jag en riktig sovmorgon. Va uppe vid 06-tiden med Pälsk och slog på tv'n, men insåg snabbt att jag var för trött för att kolla å tv. Så stängde av den och somnade om. Vaknade till när Pälsk ringde vid 8, men sov sen till 9.25. 
Asså shit, nu är jag där igen.. Berättar om hur jag sovit denna morgon och klockaslag. Fan har jag inge roligare att berätta eller iallafall mer intressant? Haha.. 
 
Idag blir det.. hmm inge spec. Mamma kommer förbi senare och jag funderar på att ta en promenad och möta henne. Måste verkligen sätta igång med promenaderna igen. Imorgon är det box träning och jag SKA gå! 
Blir en lugn och skön hemma dag idag. 
 
Aja, nä, vet inte vad jag ska skriva mer, blir ändå bara nå tråkigt. 
Så på återseende gott folk! skriver kanske senare igen! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback