5 Februari 2014- Rastlös

God morgon rumpnissar! 
 
Idag vaknade jag "tidigt" och klev upp innan klockan slagit 9.00. Haha. Shit va tråkig jag är. Som att ni skulle bry er om när jag vaknade och hur det gick till. =P Haha
För att vara ännu mer tråkig så ska jag berätta om min super smarriga och mättande frukost. 2 st kokta ägg, 2st finn crisp med mycket smör och räkost och en kopp kaffe med grädde. Så nu vet ni det också. Haha, asså shit! 
 
Som ni kanske förstår så har jag sjukt tråkigt denna morgon och är grymt rastlös. Vill hitta på nåt, men vet inte vad. Vill röjja upp här hemma och typ möblera om, men orkar inte och vet inte hur. Skulle vilja ta en promenad, men inte ens det har jag motivation till. Kanske om en stund, men inte nu. 
Såå, Just i detta nu har jag Glee på i bakrunden och väntar på att gårdagens Paradise avsnitt ska läggas upp. Varför har det inte lagts upp än på tv3play för? *Morr* 
Vilka problem jag har asså. Haha. Dagens i-landsproblem, Varför har dom inte lagt upp gårdagens Paradise avsnitt på tv3play? Haha..
 
Förlåt för mitt lite flummiga inlägg idag. Men jag orkar verkligen inte anstränga mig och skriva nåt "snärtigt" och allvaligt. =P
Man kanske skulle ta och plocka upp lite bajs från tomten som kommit fram nu när snön börjat smälta. Nej, det är inte jag som poopat på tomten, utan våra små dogisar. Sådeså! 
 
Nä, nu får det vara bra för denna gång, känner att det kommer spåra ur annars. ;P Haha... 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback