4 Februari 2014- God morgon!

Det är tisdag, en grå och mulen sådan. Men gör inte mig så mycket för jag hade ändå tänkt att bara va hemma idag och fixa. 
Hade först tänkt ta en promenad, men är på tok trött för det. Jag vet vad ni tänker nu. En promenad gör mig nog piggare. Men nä orkar inte idag. Ska göra mina hemmasysslor i vanlig ordning. 
 
Igår hade jag fin främmande. Frida kom över och vi styrde ihop en god lchf brunch. Det blev Fridas frukost, men min lunch. Jag stod för äggen och kaffet och frida hade med sig en smarrig smoothie och majjo. Så, 2st ägg med majjo,en hallon/jordgubb smoothie och kaffe med grädde blev det. Tanken var at vi skulle snacka lchf och titta lite i tidningar o så.. Men blev mest prat om annat. Blir väl så är man inte setts på ett tag. 
Vi bestämde iallafall att vi ska ses nån mer dag i veckan och ta en promenad och fokusera mer på lchf. =P 
 
Tror jag ska rensa bland alla saker idag och lägga ut för försäljning. Det som går att sälja alltså. Vi har så mycket "skit" som bara ligger. Sålde iväg en tavla till Johanna igår och lovade att kolla i förrådet efter fler av den modellen, vet att vi ska ha fler. 
Annars så kommer min dag vara lika grå som vädret. Blir väl lite Glee också antar jag. =P haha 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback