26 Februari 2014-6 år <3

Vilken konstig natt det var.. 
Vaknade till och från hela natten av att jag hostade, hundar som kraffsade på altandörren och ville ut, törstiga hundar,halsont,huvudvärk och varmt.. Skum natt. 
Inte nog med det, Pälsk försov sig och när jag då vaknade så var huvudvärken kvar och jag kände mig helt slut i kroppen.. Är det en förkylning eller nåt som är på väg mån tro? Hoppas verkligen inte det!
 
Jaja, idag är det en speciel dag för mig och min kära,underbara karl.. Idag har vi 6år tillsammans. =) För 6år sedan blev det du och jag Älskling och det var inget jag kunde förutspå bara nån vecka innan. Min tillit och respekt för er killar var i stort sätt i botten och jag trodde aldrig att jag skulle kunna älska nån igen. Men så kom du och tog mig med storm, och idag är det 6år sedan. =) 
6år av kärlek, men även 6år av upp och ned gångar. Det har vid vissa stunder varit tufft,stormigt och jobbigt, men det är alltid vår kärlek till varandra som har övervunnit alla hinder. 
Vi har varit med om så mycket under dom här 6 åren. 4st flyttar varav en utav dom va upp till huset i Huddik. Vi skaffade oss en fyrbent liten prins efter ca 2 år och idag har vi 2 st fyrbenta prinsar som är vårt allt. Vi har haft fler bilar än vad jag kan minnas och båtar. Massa äventyr och många fler kommer det bli. Ett äventyr håller vi på med just nu och det kan komma att bli det mest värdefulla äventyret för oss. <3
6 år av kärlek, men det här är bara början av vår livslånga kärlek tillsammans! 
Älskar dig nå otroligt Fredrik! Nu och för alltid, det ska alltid vara du och jag. Tillsammans är vi starka och utan dig, inget jag <3 
ÄLSKAR DIG FREDRIK MATHIAS BENGT HOLMGREN! <3
 
 
 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback