24 Februari 2014- APL dags!

God morgon, god morgon.. Hör fåglar sjunga sent, god morgon,god morgon till eeeeer! =)
(Bästa Kathrine's morgon sång till Central eleverna nästan varje morgon.Saknar!)
 

Japp, GOOOOD MORGON! Idag är det en stor och spännande dag.. Kanske den största i mitt liv, haha, nä nu ska jag inte överdriva och ta i så jag spricker. ;P Haha. 
Nä, men idag är det faktiskt en spännande dag. Det är dags för nivå 2's APL(praktik) och den här gången har jag hamnat på ett super bra ställe här i byn, nämligen Humlegården som är ett habelitering/rehabiliterings boende typ. Om jag ska vara ärlig så har jag inte så jätte stor koll på stället, mer än att jag vet att det är mycket rehabilitering där. Tror jag, eller? Haha.. Har bara varit där en gång och då var jag där och hade en mini-konsert med lite sång elever från Kulturskolan och det här var när jag gick i typ 7an.. =P 
 
Jaja, blir nog bra. Har gjort iordning en matlåda både tills idag och tlls imorgon, och mellanmålet är nerpackat. Av nån anledning så skulle jag ha med mig mellanmål.. 
Blir en promenad ner till praktiken, inte alls långt ju då det bara ligger nere på "stan". Tar väl typ 20-30 min och gå. 
 
Nu är frukosten uppäten och jag måste börja göra mig klar så jag slipper stressa sen. Börjar kl 9, men ska gå strax efter kl 8 för att vara på säkra sidan och som sagt slippa stressa. 
 
Puss och kram! 
 
(Helgen får jag berätta om senare) 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback