21 Februari 2014-Pluggfredag

Hejsan Hallå! 
 
Idag har jag haft fullt upp med pluggande hela dan och är typ inte klar än, men på god väg. 
Har suttit med Specialpedagogiken och nu som först åt jag min lunch. Har dock druckit en väldans massa kaffe under dagen, så har inte gått någon nöd på mig. 
Sitter just nu och smuttar på en Celsius cola och kollar lite på hockey.. Sverige-Finland 2-1 just nu. 
 
Idag är det fredag och planen var/är att vi ska käka tacos med familjen Tjernberg/Holmgren. Men jag har glömt att ta fram färsen så får se hur det blir. Typiskt mig, har varit helt inne i mitt pluggande hela dan.
Det har snöat heeeeela dan och nu typ snö/regnar det.. Kan det inte bara bli sol och vår nu!? Vill kunna gå ut utan att dra på mig stora vinterjackan... 
 
Har inge mer och säga för nu. Så....Heipa Hej! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback