11 Februari 2014- American breakfast

Det kan ni skriva upp! 
För att variera mig lite så bytte jag ut min smoothie mot knaperstekt bacon nu till frulle. Sen i vanlig ordning 2 kokta ägg med smör och fet kaffe. Skulle nog ha stekt äggen också för att få den där riktiga amerikanska frukosten, men men fick bli kokta. Kanske slår till på stekta imorgon. 
 
Vaknade med illamående men det gick över så fort jag åt, så antar att jag bara vara hungrig. 
Diskmaskinen är igång och på tv är det snart dags för damernas final i Ski Slopestyle. Vi har en svenska med i finalen så blir att hejja fram henne, även om hon kanske inte är så tippad på en medaljplats vad jag har förstått. Men hoppas ska man ju alltid =) 
 
Annars så blir det en lugn hemma dag. Ladda upp inför kommande skoldagar med att packa väskan och läsa på lite. Först på tur imorgon står min favorit kurs denna termin, Specialpedagogik. Verkligen super intressant och det är ju det jag vill jobba med i framtiden. Ungdomar/barn med funktionshinder. så den här kursen ska jag satsa på höga betyg, iallafall ett C(vg) vore ju skojj. 
Ska väl fixa lite tvätt och så idag också. Ta en promenad med vovvarna. 
 
Dags att fylla på kaffekoppen och se finalen som nu har börjat.. Hejja Sverige! =) 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback