10 Februari 2014- Power måndag.

God Morgon, God Morgon! 
 
Här var vi uppe med tuppen och det verkade som att jag skulle hålla mig vaken men efter att ha kollat ca 15 min på curling(herrar) som gick på tv kl 06 imorse så somnade jag och sov läääänge. 
Hade bestämt mig redan igår att jag skulle ta en morgonpromenad idag och sen en god frukost. 
Sagt och gjort. Va kämpigt att komma iväg på min lilla morgon pw först, då hörlurarna till telefonen inte fungerade och jag insåg att det skulle bli en pw utan musik. Va på väg att ställa in promenaden, men sparkade mig själv i röven och kom iväg. =) 
35 min och lite över 3km blev det. Ganska nöjd faktiskt då det är första långa power promenaden på ca 4 månader. Så skönt att vara igång igen! 
 
Nu har jag precis fått i mig 2 kokta ägg med smör på och sitter nu och slurpar på mitt fet kaffe (Kaffe med grädde) och min super smarriga smoothie som består av hallon,mango,björnbär,kokosvatten och grädde. Såååå gott! =) 
 
En lite andledning till denna power morgon är att jag ställde mig på vågen i morse, som jag gör varje måndagsmorgon, och nu har jag stått stilla i 3 veckor. Inget händer, varken ner eller upp.. =/ Jag antar att det är för att jag inte tränar spec. mycket just nu, deffinitivt inte lika mycket som jag gjorde förra året, så därför vill jag nu komma igång på riktigt och då mitt gymkort inte funkar för tillfället så får det bli promenader och hemma träning och såklart boxningen.
Hoppas att det hänt nåt till nästa veckas vägning, annars kommer jag ju typ börja gråta... 
 
Det är skolvecka denna vecka också. Ons-fre är det som gäller, så idag och imorgon måste jag få till lite pluggande. 
Men nu ska jag luta mig tillbaks här i soffan med mitt kaffe och min smoothie och kolla på våra svenska tjejer i curling. Möter just nu Storbritanien och leder med 3-0. =) Hejja Hejja ! 
 
Vill ni veta en sak.... ? ^^ Jag fyller 26år på lördag :)
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback