1 Februari 2014- Lördags morgon

Då var det ny månad och inte vilken månad som helst, utan "min" månad och även "min och pälsk's" månad. 
Jojomensan! Det här är månaden då jag fyller år, jag och Pälsk firar förlovningsdag (5år iår) + så har vi våran årsdag tillsammans (6år iår). Sen så är det ju alla <3's dag och det är då vi har våran förlovningsdag. 
Så detta är verkligen en kärleksmånad för oss.. =) 
 
Idag är det lördag och jag har börjat denna lördag med att fixa tvätten,disken och ätit en god frulle. Idag blev det två kokta ägg,två skivor salami, lite majjo och självklart en kopp lchf kaffe (kaffe med grädde)
För tillfället så sitter jag i soffan och avnjuter ytterligare en kopp kaffe och ser på nyhetsmorgon. Laddar upp lite inför dagens första box träning på ca ett halvår. Ska bli så skojj och härligt att komma tillbaks och komma igång igen. Förhoppningsvis så hakar Pälsk på och iallafall tittar på. Han plockade ju bort stygnen igår så kan inte slå riktigt, men han kan ju sparka ;) Så hoppas att han följer med. Lördagar är en mix träning med både tjejer och killar, annars är det måndagar som gäller och då är det bara för oss tjejer. 
 
Ikväll är det dags för första delfinalen av Melodifestivalen. Bästa på hela året typ! Love it! Den kommer nog ses hemma hos mamma och pappa fast med bara pappa då mamma är iväg. Blir nog nåt gott att äta också o mys.
Men nu ska jag fortsätta avnjuta mitt kaffe och sen blir det att fixa och trixa här hemma.. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback