6 December 2014- Pepparkaksbak

Här spelas julmusik på högsta volym medans jag inväntar dagens gäster som kommer vara lillebror Martin, hans Emma och mami. Det ska bakas pepparkakor och annat mys. =) 
Tänkte sätta dom i lite arbete när dom ända är här, som att hjälpa mig med resten av allt julpynt som ska upp och lite byte av gardiner. Gäller att passa på när man kan. ;P 
 
Pälsk är iväg och jobbar några timmar och efter det så skulle han visst mecka med nån bil. Så passar ju perfekt att vi ska baka lite pepparkakor här hemma idag. 
Veckan har flytit på i vanlig ordning. Inget speciellet som hänt och helgen komemr bli lugn. Kalas för Papi imorgon då han fyller år, och så finns det en liten plan om att vi ska plocka fram julgranen imorgon. Nu kan varken jag eller Pälsk hålla oss längre. Men är ju faktiskt bara typ 2 veckor kvar till jul, så det borde väl vara ok att ta fram julgranen imorgon när det är 2a advent? =) 
 
Idol finalen igår och jag tycker att helt rätt tjej vann. Så värd det! Hade dock inte blivit ledsen om Mollie vann, för hon är lika bra hon, Men Lisa är snäppet bättre och hennes röst ger mig gåshud mellan skinkorna.. ;P Haha... 
Vad tycker ni om vinnaren av årets Idol? 
 
Tror jag ska fixa lite med disken innan folket kommer. Dom är på ingång ryktas det om, men jag hinner nog ta itu med lite disk innan dom kommer. 
 
Ha D! 
 
XOXO
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback